تـجربـه هـای یکـ هنـرور

تراشکاری و حکاکی سه بعدی با طعم مادباکس!

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۵۵ ب.ظ

 

گونیها رو با استفاده از نرم افزار مادباکس از یک آبجکت اولیه ساختم و روی هم چیدم،

بعد به تری دی مکس انتقال دادم و بعد از شبیه سازی پارچه و اضافه کردن پرچم و متریالها، رندر گرفتم


نرم افزارها : Mudbox و 3dsMax


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۵۵ ب.ظ
  • محمد مهدی رضایی

نظرات  (۴)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • من نمی دونم این توضیحاتی کِ دادید ینی چی ، ینی نتونستم خوب درکش کنم ... طبیعی هم هست ..
    ولی اینو فهمیدم کِ تصویر گونی ها و اینا، یه ذره مصنوعی شده .. :|
    همین !
    سلام..
    برای من به عنوان تجربه اول، بیشتر مدلسازی گونی ها و اجرای این کار با نرم افزار ماد باکس مهم بود..
    اینکه در حال حاضر طبیعی جلوه نمیکنه مربوط به سادگی متریالها یا همون بافت گونی و نورپردازی اون هست، که نیازمند کار بیشتری بود!
  • امیرحسین یعقوبیان
  • زیبا شده مثل خودت...

    سلام، این سنگرها رو میشه با نرم افزار اسکچاپ هم کار کرد یا فقط مادماکس میخواد؟ 

    سلام، من تا حالا با نرم افزار مادماکس کار نکردم، این سنگر رو میشه با اسکچاپ هم کار کرد؟

     

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی