تـجربـه هـای یکـ هنـرور

اربعین حسینی

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۰۶ ق.ظ

اربعین... تلویزیون؛ پیاده رویه میلیونها آدم ...

تو سَرم میوفته :

 یعنی میشه یه روزی منم کربلا برم ؟!

............................................

مدت زمان تکمیل : یک روز

نرم افزارها : 3ds Max , Photoshop




  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۰۶ ق.ظ
  • محمد مهدی رضایی

نظرات  (۱۱)

  • امیرحسین
  • سلام - بسیار زیبا
    باید میزاشتی تجربیات یک هنرمند
    سلام
    نه، اینو شما باید بزاری واسه خودت آقای هنرمندِ متعهد و متأهل :دی

    ما صرفا از آن رو که یه وَری با این هنر می رویم، گذاشتیمش ← هُنر وَر !! 

    و منظور از تجربه ها، یجور ماجراجویی هستش! 

  • سید محسن
  • سلام برپسرخاله
    زیباست
    ایشالا کربلا
    یازینب
    سلام.. ممنون.. : )
    قدم رنجه نمودی، افتخار دادی..

    ان شاالله .. 

  • امیرحسین
  • http://www.upload7.ir/images/85173295206713254594.jpg
    دیدی ؟

     واسه اینه که میگم هنرمند !
  • امیرحسین
  • شما استاد بنده هستی
    نفرمایید...
    ما که یادمون نمیره ...
  • امیرحسین
  • اصلا چند نفرن که من کارشونو میبینم
    این ذوق و .... تو طراحی انگاری بهم تزریق میشه
    یکشیون استاد بنده جناب آقای محمد مهدی رضایی هستن...

    جا داره بگم : 
    « اینجاااا چقد گررررمه ! » 

    برو بچه جون ... برو سر به سر من نزار .. استاد چیه
    ذوق و پیشرفتت کار خودته
  • محسن مهاجر
  • سلام داداش
    خسته نباشی
    طبق معمول خوش چینش و زیبا

    یا حسین
    سلام برادر
    متشکرم
  • امیرحسین یعقوبیان
  • http://mydesign.blog.ir

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • خیلی خوب شده ..

    » اگ اون دست و نور یه کوچولو پررنگ تر میشد بهتر نبود؟ امتحانش کردین؟

    آفرین :)
    متشکرم ..

    » اگه منظورتون نیزه و سَر مطهر هست، چون بکگراندش روشن و زرد هست و آبی نیست، شاید فایده نداشت.. البته میشد که پرنور تر یا پر رنگ تر باشه
    ولی عمدی این کارو کردم.. میخواستم وضوحش کم باشه.. البته شاید نظر شما هم بجاست

    :)
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • نگا

    من ک این نظر رو فرستادم بعدش متوجه شدم ک نیزه ست ..

    ممم
    شما خودتون بهتر میدونید چی خوبه یا نه .. من ک امتحان نکردم :)
    : )
  • سیدعلی انتظار
  • سلام بردار.

    واقعاً کارهای گزافیکی شما قابل تحسینه.

    به خصوص تو حوزه ی فیلم و کلیپ و جلوه های وِیژه .

    اینها رو گفتم تا بدونن از هر انگشتتون ...

     

    همچنان از منتظرانم ...

    سلام آقا سید

    شما لطف دارید، 
    ما فعلا در حد تعریف نیستیم

    التماس دعا
  • سیدعلی انتظار
  • نمی خواستم ایراد بگیرم اما برای بهتر شدن کارتون می گم.

    زاویه نور روی نیزه به تایپو گرافی و  مسیر سایه ای که به زمین افتاده رو نگاه کنید.

    موفق باشید.

     

    همچنان از منتظرانم ...

    قطعا کار درستی میکنید ایراد میگیرید!

    این چیزی رو که گفتید خودم هم متوجهش بودم. توجیه من این بود که خورشید پشت دوربین هست و نور نیزه یک نور دیگه!
    اما حرف شما درست تره.. چون همونجوری که روی طرح نوشتم خورشید همون سر مطهر هست و سایه باید به سمت بیننده بیوفته..
    اون موقع به این مفهوم دقت کافی نداشتم!
    هرچند قسمت نیزه رو آخر کار اضافه کردم برا همین برگشت به عقب کمی وقت گیر بود.

    ممنونم از شما

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی