تـجربـه هـای یکـ هنـرور

28 صفر

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۵۱ ب.ظ
رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام(ص) 
     و شهادت غریب مدینه امام حسن مجتبی (ع) 
              و امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) 
                                                                      تسلیت ...
نرم افزارها: AfterEffects, Photoshop, FLstudio

+ فرصت کم بود و مشغله بسیار؛ با خودم گفتم یه کار آماده کنم حتی چند ثانیه . .

+ افزودن افکت به تصویر با استفاده از تغییر مُدهای تصویر در افتر و انیمیت نوشته شدن متن 

و آهنگسازی زمینه با ساز دودوک و .. در اف ال استودیو



  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۵۱ ب.ظ
  • محمد مهدی رضایی

نظرات  (۴)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • سلام ..
    ایام تسلیت ..

    » من از این رشته خیلی آگاه نیستم، اما میتونم بگم کار خوبی شده ..
    سلام

    متشکرم، 
  • امیرحسین یعقوبیان
  • سلام
    ممنون از راهنمایت
    این کارت هم بسیار زیبا شده ...

    یا علی
    سلام

    خواهش میکنم.. ممنون

    علی یارت
  • امیرحسین یعقوبیان
  • سلام داداش
    خوبی...
    به روزم
    منو راهنمایی کن با نظراتت...

    یا علی
    سلام
    به چشم..
  • سیدعلی انتظار
  • زیبا بود.

    ای کاش امکانات  و حامیان بیشتری بود و شما رو تو جایگاه خیلی بهتری می دیدیم.

    یاعلی

    همچنان از منتظرانم ...

    متشکرم..

    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی